• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Fem steg frem og to tilbake

Forrige uke ble det 5 kryss. Lørdag var jeg fyllesjuk og kjøpte inn en hel haug med mat og søndag hadde jeg to pizza liggende i fryseren (som ble kjøpt inn lørdag, men ikke spist) som ble for fristende på en lat dag.

Jeg prøver å se det positive, at jeg faktisk fikk 5 kryss. Men jeg klarer ikke å la være å irritere meg grønn over at jeg ikke klarte lørdag og søndag også. Jeg må prøve å finne ut hva som gikk galt og jeg tror jeg vet det.

Fredag dro jeg ut med noen folk fra jobben rett etter jobb og fikk ikke noen ordentlig middag. Festen varte til langt på natt, så lørdag var jeg både fyllesjuk og skrubbsulten. En veldig dårlig kombo. Spiste og spiste, men fikk ikke nok. Til slutt hadde jeg spist så mye at den velkjente ‘nå-har-jeg-spist-så-mye-at-jeg-må-kaste-opp-så-da-kan-jeg-like-gjerne-spise-mer’-tanken kom. Hate it. Så da var det bort på Kiwi og hamstre pizzaer og godis. Der var lørdagen ødelagt.

Søndagens bommert skyldtes nok en kombinasjon av at jeg fremdeles var sliten etter fredagens fest, og derfor ikke orket å forlate huset, og at jeg hadde to ekstremt fristende pizzaer i fryseren. Og der var søndagen også ødelagt.

Men nå er jeg back on track! Ny uke, nye kryss. Fikk kryss i går og får kryss i dag. Nå er det bare å fortsette hele uken. Har gitt meg selv et løfte om at hvis jeg klarer 7 dager etter hverandre uten å kaste opp, så skal jeg kjøpe meg gellack-sett :) Og det har jeg lyst på, så her er det bare å kjempe med nebb og klør!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

