• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Dag 2 (50,-)

First of all: Kryss i boka i går ;)

I dag visste jeg egentlig at jeg kom til å ende med b/p, så jeg brukte dagens kvote på b/p-mat. Jeg sto i butikken og regnet i kroner og øret, og til slutt blir det akkurat 50,- (hvertfall rundet oppover).

Tre pakker smør 23,70

Makaroni 13,50

Kardemomme 6,20

Pepperkaker 6,30

SUM 49,70

I dag fikk ikke sjokoladen ligge i fred i skapet lenger. Spiste begge sjokoladeplatene. Og en pakke makaroni med 2 pakker bearnaise-saus, og ekstra smør, majones og ost; 3 rugsprø med smør, majones, kaviar og ost; en pakke Bixit med sjokolade; 7-8 mini-tobleroner; 10-12 mandelegg; en skål havregrøt med kanel, sukker og masse smør; 3 skåler fløyelsgrøt med kanel og sukker; 5 klementiner, 3 appelsiner, to epler og en banan; en boks pepperkaker; en pakke micro-pop; en kjele med ris (12 porsjoner) med ost, smør, majones og ketchup.

Shit, når jeg skriver det ned er det jo helt enorme mengder… Tenk at jeg har brukt hele kvelden, 6-7 timer, på å lage, spise og spy opp alt dette. Tragisk.

I morgen skal jeg være streng og flink igjen, så kan jeg heller b/p masse på søndag. Jada, bra plan, ditt dumme nek…

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

4 kommentarer

  1. Mina

     /  7. desember 2013

    Wow, fant bloggen din ved en tilfeldighet, og det er akkurat som å lese om mitt eget liv. Vi har så utrolig mye til felles. Ble litt satt ut nå :P

    Svar
  2. Kristhild

     /  7. desember 2013

    Huff :-( Jeg ønsker meg et bulimifritt liv i julegave. Dette er tragisk. Kjenner meg igjen i deg :-( Har fått ny psykolog nå da. Håper det hjelper. Klem <3

    Svar
    • Takk, det ønsker jeg med òg :) Så fint at du har tatt tak og fått ny psykolog. Ønsker deg lykke til! <3

      Svar

Legg igjen en kommentar

