• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Dag 1 (45,-)

Jeg handlet litt på jobb i dag og tenkte jeg skulle bruke dagen 50,- med det samme jeg var der. Jeg gikk frem og tilbake mellom hyllene for å finne ut hva jeg skulle bruke de på. Skulle egentlig kjøpe knekkebrød og avocado til lunsj i morgen, men avocadoene var helt steinharde og knekkebrød fant jeg ut at jeg bare kan ta med hjemmefra i morgen. Hmm, nei, jeg får gå innom en butikk på vei hjem. Gikk mot kassa. Da så jeg en stor plakat: To store sjokoladeplater til 30,-! Jeg elsker hater tilbud. Jeg kan jo ikke gå glipp av noe sånt. Jeg har middag hjemme og det er jo egentlig ingenting annet jeg trenger. Kanskje jeg skal kjøpe sjokolade, så har jeg til en b/p i morgen…? Ja, det gjør jeg. Heiv to ‘Boble Karamell’ (den som veier mest og som derfor koster minst pr. kg.) i handlekurven. Men, hvis jeg ikke klarer å stå i mot i kveld, så må jeg ha noe mer enn to sjokoladeplater, hvis ikke kommer jeg til å ryke på dag 1. Fant noe havregryn, som jeg kan lage havregrøt av. Siden jeg nå hadde brukt opp nesten alle pengene, gadd jeg ikke gå innom en butikk senere for å bruke 6,- på en avocado. Så jeg kjøpte en tomat jeg kan ha til lunsjen i morgen.

Havregryn 14,-

Sjokolade 30,-

Tomat 1,-

SUM 45,-

Det var en lang forklaring på et svært lite regnskap :) Brukt bare 45,- i dag, så 5,- går i bonuspotten. Jeg er veldig fornøyd, jeg sitter her med en følelse av å ha klart noe bra! Jeg har klart dag 1 og er veldig klar for dag 2. Jeg har sjokoladeplatene liggende i skapet, men jeg har nettopp spist meg mett på fisk og grønnsaker, så sjansene er store for at jeg klarer dagen uten b/p. Kryss i boka. Men uansett har jeg klart dagens mål, det må jeg huske. Om det blir b/p i dag eller ikke, så har jeg klart det jeg skulle i dag.
Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

