• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

I dag skal jeg ikke kaste opp.

***
 EDIT: Klokken er nå 18:16 og jeg har nettopp kastet opp. Masse. Crap.
Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

7 kommentarer

  1. leah

     /  6. oktober 2013

    Har du noen gang prøvd å planlegge en binge, fremfor å bare plutselig havne i en? Liksom, kl. 2100 skal jeg spise det og det og det. Av en eller annen grunn får man (av og til) ikke lyst allikevel når klokka er ni, fordi man da føler seg i kontroll over situasjonen, på en måte.

    De dagene jeg sier jeg ikke skal kaste opp, gjør jeg det alltid. Men de dagene jeg sier: i dag går til helvete, jeg skal kaste opp – er de dagene jeg som regel ikke gjør det. Aner ikke hvorfor, haha jeg er jo helt omvendt. Men er noe med det at jeg elsker å trosse det som er forventet, tror jeg. Im wierd that way. Pluss at det er så lett å føle seg mislykket når man har lagt veldig strenge planer til seg selv.. Og når jeg først føler jeg har failet litt, så gir jeg meg hen til det destruktive..

    Selvfølgelig er vi alle forskjellige, men kanskje du kunne ta nytte av mine erfaringer.
    Hold ut, hvertfall. <3

    Svar
    • Den tanken skremmer meg enormt. Å planlegge å overspise… Det gir liksom ikke mening. Planlegge å spise? Jeg planlegger jo alltid å IKKE spise.

      Men likevel, på en eller annen syk måte, så gir det mening. Aner ikke om det funker, men jeg skal hvertfall gi det et forsøk. Det verste som kan skje er at jeg ender på enda en b/p, og det skjer jo uansett hele tiden.

      Jeg skal teste dette. I morgen eller tirsdag. Ikke i dag, for i dag skal jeg ikke kaste opp ;)

      Tusen, tusen takk for dette tipset! Jeg tar til meg alt av tips jeg kan få, så dette satte jeg veldig pris på.

      Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

      <3

      Svar
  2. Ida

     /  6. oktober 2013

    Lykke til i dag! Du har allerede blogget, det er en positiv ting du har fått til!

    Svar
    • Jeg elsker TED-samtaler! Tusen takk, dette trengte jeg å se i dag.

      Noen ganger skulle jeg nesten ønske (bank i bordet!!!) at jeg hadde opplevd å være døden nær for å lære å sette meg pris på livet. Synd at det skal være sånn. Jeg har hatt tider tidligere i livet hvor jeg har vært ekstremt positiv og flink til å sette pris på ting. Jeg vil dit igjen, men veien er lang og jeg vet ikke helt hvilken sti jeg skal velge. Men å innimellom se ting som dette, gir meg hvertfall en liten pekepinn på hvilken retning jeg skal ta.

      Takk :)

      Svar
  3. lillianhh

     /  6. oktober 2013

    Heier på deg i dag og hver dag <3 <3 <3

    Svar
  4. Dora

     /  6. oktober 2013

    Krysser fingrene, men ikke bli altfor lei deg dersom det ikke går da!….men gi deg selv en skikkelig klapp på skulderen hvis du klarer det:)
    *klem*

    Svar

Legg igjen en kommentar

