• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Veien mot frisk og feit

Noe har skjedd. Jeg spiser mer. Jeg tenker på hvordan jeg kan lage sunn mat med masse næringsstoffer. Jeg har lagt på meg, minst 2 kg. Jeg hater det, men tenker likevel at det kanskje ikke er verdens undergang.

Jeg vet ikke hva som har skjedd. En del av meg elsker det og en del av meg hater det. Jeg elsker det fordi jeg føler meg mer normal. Jeg hater det fordi nå ser jeg at veien mot å bli «tjukkere» er veldig kort. Jeg hater det.

Men, jeg skal få orden på livet mitt. Jeg må det.

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

16 kommentarer

  1. charlene

     /  10. september 2013

    <3 <3 <3

    Svar
  2. MLB

     /  10. september 2013

    Herregud, du er sterk og flink!
    Det står respekt av å gjøre en sånn snuoperasjon!

    Svar
  3. Ååå nå ble jeg glad på dine vegne. Dette klarer du SRERKE KVINNE ❤

    Svar
  4. Dora

     /  10. september 2013

    *Håp*

    Svar
  5. Kjempebra, snille. Fortsett slik, men ikke glem at dette her ligger og godt plantet i psyken. Med hva som skjer med kroppen fysisk er det og viktig og gi det psykiske god næring. Jeg har troen på deg, tilbakefall eller ei så er du et godt menneske :o]

    Svar
    • Tuuusen takk <3

      Svar
      • Ingen årsak <3 Du kan finne gode tips til mat på: Bramat.no for eksempel eller høre med en ernæringsfysiolog. Uansett har jeg troen på deg, håper ikke jeg legger press på deg. Du kan og skal komme deg videre, denne usynlige fienden i hodet må bort. (●´∀`●)

        Svar
        • Jeg trenger nok ikke tips til god og næringsrik mat, dette kan jeg ALT om! :) Men skal til ernæringsfysiolog om et par uker, så får vel litt veiledning der.

          Svar
  6. Susan

     /  11. september 2013

    Jo mer jobb du greier å gjøre på egenhånd jo «lettere» blir det å stå i et behandlingsopplegg. Kjenner jeg blir stolt av deg.

    Svar

Legg igjen en kommentar

