• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

«Gabriellas sång»

Denne sangen får jeg alltid tårer i øynene når jeg hører. Teksten er så sterk…

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Susan

     /  2. august 2013

    Den sangen der går ofte på repeat hos meg.Er som du sier en sterk tekst.

    Legger ved en link til en norsk sang,men kopi av teksten under. Du er jo snart på vei inn i behandling så kanskje den treffer litt?Jeg er i hvert fall veldig glad i den sangen.

    Nå er scenelyset tent, en stemme hvisker spent
    Hva har jeg å si?
    Kan jeg våge å gå frem? Tør jeg møte dem?
    Har jeg nok å gi?

    Jeg må gripe sjansen nå
    Men kan jeg stole på meg selv, mitt liv?

    Nå står jeg foran en vei bare jeg kan gå
    En fremtid i mine hender
    Og et mål bare jeg kan nå
    Ingen kan ta fra meg min drøm, det er mitt liv

    Jeg leter etter svar
    Alle tankene jeg har gir meg tvil
    Men det får ikke stanse meg
    Jeg vil gå min egen vei og jeg tør å si

    Det er meg det gjelder nå
    Nå skal jeg stole på meg selv, mitt liv

    Nå står jeg foran en vei bare jeg kan gå
    En fremtid i mine hender
    Og et mål bare jeg kan nå
    Ingen kan ta fra meg min drøm

    Foran en vei bare jeg kan gå
    En fremtid i mine hender
    Og et mål bare jeg kan nå
    Og ingen kan ta fra meg…

    Ingen kan ta fra meg min drøm
    Min drøm

    Svar
  2. Susan

     /  7. august 2013

    Det var så lite så. Tar meg en frihet og poster en til. Ja Miley Cyrus,men fy så bra. Den treffer virkelig. Hvert eneste ord er en sannhet i seg selv.

    I can almost see it
    That dream I am dreaming
    But there’s a voice inside my head saying
    «You’ll never reach it»

    Every step I’m taking
    Every move I make feels
    Lost with no direction
    My faith is shaking

    But I gotta keep trying
    Gotta keep my head held high

    There’s always gonna be another mountain
    I’m always gonna wanna make it move
    Always gonna be a uphill battle
    Sometimes I’m gonna have to lose

    Ain’t about how fast I get there
    Ain’t about what’s waiting on the other side
    It’s the climb

    The struggles I’m facing
    The chances I’m taking
    Sometimes might knock me down
    But no, I’m not breaking

    I may not know it
    But these are the moments that
    I’m gonna remember most, yeah
    Just gotta keep going

    And I, I got to be strong
    Just keep pushing on

    ‘Cause there’s always gonna be another mountain
    I’m always gonna wanna make it move
    Always gonna be a uphill battle
    Sometimes I’m gonna have to lose

    Ain’t about how fast I get there
    Ain’t about what’s waiting on the other side
    It’s the climb, yeah!

    There’s always gonna be another mountain
    I’m always gonna wanna make it move
    Always gonna be an uphill battle
    Somebody’s gonna have to lose

    Ain’t about how fast I get there
    Ain’t about what’s waiting on the other side
    It’s the climb, yeah!

    Keep on moving, keep climbing
    Keep the faith, baby
    It’s all about, it’s all about the climb
    Keep the faith, keep your faith, whoa

    Svar

Legg igjen en kommentar

