• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Ikke spis

Etter gårsdagens major binge sitter jeg fremdeles med en kvalmende følelse i magen ved tanken på mat. Jeg spiste så mye i går at jeg tror det nesten ikke selv. To svære pizzaer, en hel sjokoladekake og sikkert 20 pannekaker. Det er mye mat.

Jeg pleier å gå litt opp i vekt etter en slik dag. Når det eneste jeg gjør i løpet av en dag er å spise og spy, rekker jeg ikke å kaste opp alt før jeg må spise mer, så noe av maten blir fordøyd. I går veide jeg 54,8 kg. Jeg hadde ventet å veie over 55 i dag, kanskje 55,5. Men jeg har gått ned. 54,0. Så jeg må ha fått opp mer enn jeg trodde.

I dag skal jeg ikke kaste opp. Lenge siden jeg har hatt kryss i kalenderen nå. Jeg vil ha et kryss i dag. Jeg følger fremdeles SGD, selv om jeg har gått på en smell ganske mange dager. Jeg er nå på dag 24.

Jeg liker å ha en plan. Det er lettere å unngå b/p om jeg har en plan for hva jeg skal spise. Jeg ser på hvor mange kalorier jeg kan spise hver dag, utenom frukt og grønnsaker, og lager meg en plan. Hodet mitt er fylt av tanker.

Spise, ikke spise. Vann, Cola Light, kaffe, grønn te. Grønnsaker, frukt. Handle: yoghurt, Cola Light, økologiske gulrøtter. Vekt. Kropp. 54 kg. Jeg ser ikke tynn ut. Magen min er ikke flat. Tynnere, tynnere. Kan jeg veie 53-komma-noe i morgen? Ikke spis, ikke spis. Drikk, drikk, drikk. Fyll magen med væske. Vann. Kaldt vann. Og sprudlende, mettende Cola Light. Drikk. Ikke spis, ikke spis.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

