• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiv

  • Nylige innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med blant 53 andre abonnenter
  • bloglovin
  • Bloggurat

Tirsdag

  • En svær stabel pannekaker med rømme og sukker.
  • En hjemmelaget langpanne-pizza med kjøttdeig, løk og ost, majones oppå.
  • En sjokoladekake med krem.
  • Tre knekkebrød med smør, majones og ost.
  • En hjemmelaget langpanne-pizza til, med kjøttdeig, tacoskjell, tacosaus og ost.
  • En svær pose smågodt (over 600 g).
  • Tre pærer, syv epler og masse vannmelon.

Nå er jeg så drittlei mat…

Har laget en 450 kcal-plan for morgendagen, og den skal følges:

  • 2 kokte egg (170 kcal)
  • 1 yoghurt (55 kcal)
  • 1/2 avocado (190 kcal)
  • 5 g valnøtter (35 g)

I tillegg:

  • 2 epler
  • Gulrøtter og kålrabi
  • Salat
  • Paprika
  • Reddiker
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Ikke spis | Evig kamp

Legg igjen en kommentar