• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Smoothie-søndag. Og smoothie-mandag.

Fredag var en drittdag. Lørdag var en drittdag. Søndag skal ikke bli en drittdag.

Har allerede ryddet og vasket rommet. Deilig å være litt aktiv. Skal snart opp på loftet med noe greier, og vaske litt i leiligheten etterpå. Holde meg aktiv. Skal trene litt i dag også. Ikke mye, kanskje 30 minutter. Men litt hvertfall.

Søndag og mandag skal jeg være på «Liquid Diet», eller «Smoothie Diet» kan man egentlig kalle det. Skal ha max 3 smoothies hver dag og max 600 kcal. Og drikke masse vann og te ved siden av. Må ned litt i vekt, det har stått så stille de siste dagene med denne helvetes b/p hele tiden. Veide 56 kilo i dag. Vil ned til 54,5 igjen.

Legen min hadde slått til meg om hun hadde visst disse planene mine. Skal til henne på tirsdag. Da må jeg si hvor mye jeg veier igjen. Jeg skal ikke lyve. Forhåpentligvis veier jeg 54,5. Det har jeg lov til å veie. Men ikke mindre. 54,4 er for lite. 54,5 er bra.

Får så utrolig mye mer energi på dager som dette enn på b/p-dager. Mer energi, bedre selvtillit. Og mye gladere. Deilig.

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

4 kommentarer

  1. FrøkenS

     /  6. mars 2013

    Så utrolig hardt å holde seg unna den lille bingingen!
    Har selv hatt lange gode perioder med normal mat nå, og følt meg helt topp, trent normalt, hatt stabil vekt.
    men så kommer noen personlige nedturer, og spiser litt mer fy-fy mat, og har gått opp 2, 5 kg. Føler meg jævlig!! Veide 60,8 i dag, og hadde ligget på 57,8-58,2 en lang stund.. Lovtmeg selv å aldri komme over 60 igjen.
    Er blitt litt sugen på thinspo nå om dagene. Enig med deg, de værste ribbeinsbildene er grusomme. Men de «pene» bildene er så farlig fristende… den illusjonen om at man tror man kan stoppe i tide, og «bare» være tynn og pen og ha kontroll. Forlokkende!!
    Skulle ønske jeg kom på 54 kg.
    Begynte dagen med detox te og en skive brød, men det ble litt sjokolade og oppkast. Prøver med videre med 0% yoghurt og en kyllingfilet resten av dagen. Så er det om og skjule for kjæresten så lenge det går ;)

    Svar
    • Sånn er det for meg òg. Starter dagene veldig motivert, med ganske lite mat, men sunn og næringsrik mat. Så kommer ettermiddagen og kvelden og alt går til helvete. Menmen… Vi skal da klare å komme oss gjennom dette, skal vi ikke? :)

      Svar
  2. Caitlines

     /  12. juni 2013

    Hej
    Kan du kanske skriva upp och ta bild på Smoothie dieten ?

    Svar
    • Heihei. Det er noen måneder siden jeg skrev dette, så har ikke noen bilder dessverre. Men om jeg hopper på en ny smoothie-kur, skal jeg ta bilder :)

      Svar

Legg igjen en kommentar

