• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Tanker for dagen, og bilder :)

Jeg klarte det. Gårsdagens kveldsjobbing ble helt b/p-fri. Tror det var viljestyrken min som satte inn et ekstra gir. Må si jeg drakk litt kalorier i går, da. Hadde 2 chai latte med honning i og 2 ingefær-te med honning i. Og en boks Cola Light. Og èn pose minigulrøtter, men de var det jo bare tilsammen 56 kcal i. Så må si meg ganske fornøyd. Må ty til sånne melkedrikker noen ganger for å overdøve sulten.

Har ikke spist noe ennå. Skal på ballett kl. fire så tenkte vente til rett før jeg skal dra og ta kanskje en smotthie eller noe da. Og litt mat i kveld, hvis jeg må. DETTE SKAL BLI EN DAG UTEN B/P!

Men jeg gjør det ikke lett for meg selv. Tok med brød hjem fra jobb i går. Det gode brødet. Det ligger i frysen, klar til å bli toasted, innsmørt med et tjukt lag smør og overdrøsset med sukker når neste b/p står for døren. Men ikke i dag, å nei, ikke i dag.

Har gitt opp tanken på at «denne gangen var den siste, aldri mer b/p». Hah, jeg bare lurer meg selv. Det blir aldri den siste. Så like greit å ha drittmat tilgjengelig, så slipper jeg å stjele fra de jeg bor med.

Må kjøpe meg noen nye klær. Buksene mine er aaaltfor store, de er løse i låra og rumpa, skikkelig vide i livet og jeg må gå og dra de opp hele tiden. I dag veide jeg 55,2 kg. 300 gram mer enn søndagsmålet mitt, men jeg er fornøyd. Når jeg kommer under 54,9 kg så skal jeg kjøpe meg nye klær.

Da jeg lå i sengen i dag tidlig, ble jeg nygjerrig på hvordan jeg egentlig ser ut. Så jeg tok noen bilder av meg selv. Nå skal det sies at sånne ligge-bilder er jo de man ser tynnest ut på. Men jeg ble ganske glad da jeg så bildene, jeg. Syns det ser bedre og bedre ut. Fremdeles ikke noe mellomrom mellom lårene, det plager meg. Det er mellomrom når jeg ligger sånn som dette, men ikke når jeg står rett opp og ned. De gnisser inntil hverandre. Hater det. Håper det blir bedre snart.

DSC_0089

DSC_0090

DSC_0091

DSC_0092

Ønsker alle en fin dag! :)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

6 kommentarer

  1. Du er jo så slank! Jeg slanker meg og vil gjerne se ut slik du gjør nå. Har ikke mellomrom mellom lårene jeg heller, jeg syntes det er ganske ubehagelig om sommeren når jeg har bada i saltvann, da merker jeg enda lettere at lårene gnisser mot hverandre. Vet at det sikkert er normalt alt lårene «møtes», men jeg syntes det er irriterende når det gnisser.

    Svar
    • Som en svært oppegående leser kommenterte i et annet innlegg jeg har disse bildene; her ligger jeg, så jeg ser jo tynnere ut ;) Men ja, er litt tyngre enn dette nå da, dette er noen mnd siden.

      Svar
  2. Du er nok veldig slank enda, så noen kilo mer enn dette gjør jo ingenting! :)

    Svar
  3. katja

     /  22. mai 2013

    Blir litt deprimert.. jeg veier 54 kilo og er1,68. Magen min er ikke Så tynn/ fast sånn som din ser ut til å være… men jeg har mellomrom mellom lårene… hvor høy er du?

    Svar
    • Hei, kjære du. Ikke bli deprimert. 168 cm høy og 54 kg er lite, BMI 19,14, noe som er heeeelt nederst på «normalvektig». Jeg er 174 cm høy, men har alltid veid lite i forhold til høyden min.

      Svar

Legg igjen en kommentar

