• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Liquid fast

Det har gått overraskende lett å faste i dag! Har holdt meg til kun flytende kalorier, men hjar fått i meg kalorier, da. Har drukket en hel kartong eplejuice, som er ca. 450 kcal og hadde en latte tidligere i dag (dobbel latte på lettmelk, vel og merke). Ellers har det gått i grønn te, Yogi detox te, vann og 2 store glass buljong.

Sulten har ikke vært så voldsom som jeg hadde fryktet. Kjent at magen har rumlet, men det har hjulpet med en gang jeg har drukket noe. Eller tygget tyggis! Har vært litt slapp og ikke orket så mye, og magen min har ikke vært helt…fast :) Men ellers har det gått veldig bra.

Tenkte å legge meg nå snart, få en god natts søvn og stå opp tidlig i morgen og kose meg med en svær smoothie til frokost :)

Ganske stolt av at jeg har klart en hel dag uten mat. Kommer sikkert til å gjøre det igjen, men ikke med det første.

God natt :)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. kristine

     /  25. januar 2013

    hvordan føler du magen din er etter b/p? selv føler jeg meg ALLTID stor og oppblåst, og aldri at jeg blir ordentlig tom, selv om jeg ikke klarer å få opp noe som helst mer… noen tips?

    Svar
    • Jeg er alltid ganske kvalm etter b/p, noe jeg forsåvidt syns er bra, for da har jeg ikke lyst på mer mat på en stund. Hvis jeg ikke klarer å få ut all dritten, blir magen min etterhvert urolig, for jeg er egentlig ganske intollerent mot mel og sukker. Klarer jeg å få opp alt, føles den snart herlig tom :)

      Svar

Legg igjen en kommentar

