• Isabella

    Det er egentlig ikke navnet mitt, men et av navnene mine foreldre vurderte å kalle meg. Det jeg kunne vært. Det jeg kanskje hadde blitt.

    Født i 1984, bor i Oslo, oppvokst i en mindre by.

    Har hatt bulimi fra jeg var 14 år. Nå er jeg 30.

    Her deler jeg mine tanker rundt den evige kampen med Mia og Ana. Mine seire og mine tap.

    Les mer om min fortid under "Min historie" i menyen øverst.

    ***

    Bildene og teksten på siden min kan virke provoserende og/eller triggende. Dette er ikke hensikten. Jeg prøver å uttrykke hva som foregår i hodet mitt og hva jeg tenker på både gjennom bilder og tekst. Denne bloggen har ingen nytte for meg om jeg må sensurere det jeg legger ut. Forlat bloggen om du blir provosert eller trigget.

  • Arkiver

  • Siste innlegg

  • Kategorier

  • Mest leste innlegg

  • Siste kommentarer

  • Skriv inn din e-post-adresse her for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via e-post.

    Bli med 54 andre følgere

  • bloglovin
  • Bloggurat

Thinspiration

De siste dagene har jeg blitt skikkelig obsessed på thinspiration-nettsider. Nettsider med bilder av masse slanke damer, slanketips, bilder av sunn mat, oppfordringer til å slanke seg osv. Har sittet i time etter time og bladd gjennom disse sidene. Noen er verre enn andre. De som oppfordrer til å sulte seg og trene til man besvimer, styrer jeg kjapt unna. Men de mer «normale», har jeg blitt helt hekta på. Ser på alle disse vakre, slanke kjendisene. Slik vil jeg bliSpise mindre, spise sunt, trene mer, trene hardt. Nå har jeg ikke trent så mye i det siste da, pga magen. Har bare tatt litt styrkeøvelser hjemme noen ganger. Men i går dro jeg på treningssenteret. 35 min på ellipsemaskin, ikke så veldig mye å skryte av. Men hadde trent litt i stua tidligere da. Bare så dere ikke skal tro jeg er lat :) Skal skjerpe meg nå. Trene hver dag, på en eller annen måte. Bare spise når jeg må. Det er jeg flink til, bare opprettholde det.

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. photomistaken

     /  4. juli 2012

    Tror det beste er å leve vanlig, trene jevnlig, spise sunt. Har ingen tro på dietter eller slike du beskriver som sulter seg i hel og trener til de besvimer.

    Svar

Legg igjen en kommentar

